NOVÝ NÁVRH NA NEMÍSTO!!!

 Tak jsem se rozhodnul že to, na čem jsem pracoval celý semestr na (ne)místo se mi vůbec nelíbí a zrovna včera jsem po svařáku ve dvoraně dostal úžasný nápad. Vypil jsem si svůj svařáček, a najednou mám v ruce prázdný kelímek. A říkám si: TOHLE je ten artefakt který se přesně hodí na nemísto v Holešovicích, TOHLE je to pravé. Takže překopávám celý projekt, zpracovávám dokumentaci a zároveň mám model už hotový. 







































































































*pro ty kdo dočetli až sem tak je to jenom sranda, stávající projekt se mi líbí a budu na něm dále pracovat, tohle byla jenom náhodná myšlenka co jsem včera dostal a chtěl jsem si z toho udělat srandu. ITS A PRANK XD.

Komentáře

  1. ověř měřítko_velikost... bych to posunula víc na jih... jestli jsi se z toho tedy nevyspal...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky